30 Aralık 2021 Perşembe

Güle Güle 2021.........

 İki kişi başladık, iki kişi kaldık. Meltem&Berkay Amsterdam'da, Tayfun Berlin'de, Bora da yaklaşık üç aydır Katar'da. Aynen bizim 32 yıl önce başladığımız yerdeler. Allah yollarını açık etsin, tüm gençlerimizin. Salgın nedeniyle kısmen 2020, 2021 sıkıntılı geçti. Aşılarımızı olduk şükür, dikkat ediyoruz. Aç kurtlar gibi bir şeyler öğrenmeye saldırıyorum. Otomasyon çalışmalarına devam ediyorum. Bunun yanında derya deniz Arduino ile ilgilenmeye başladım. Videolar kitaplar kurcalayıp, öğrendiklerimi borda aktarıyorum. Büyük keyif alıyorum. Udemy de yeni paylaşımlar yapmayı düşünüyorum ancak iyi çekilmiş videoları görünce çekimlerimin çok amatörce olduğu ortaya çıkıyor. Udemyden soru soranlara en iyi şekilde yardım etmeye çalışıyorum.

Bir şeyler araştırıp öğrenmeye çalışmazsam çok monoton olacak. Ya tası tarağı toplayıp gezeceğiz. Bu salgın ortamı ve iş buna şimdilik olanak vermiyor.

2022 tüm insanlık için güzel geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder