30 Kasım 2017 Perşembe

2017'nin Muhasebesi

Benim açımdan 2017 yılı iyi geçti.
1) Yaklaşık 16 aydır Öncü Salça Gökçen İşletmesindeyim. İşimden memnunum, evime yakın, yeni bir şeyler öğreniyorum. ( Motor sürücüleri, Siemens S7 - 1200 PLC, Kontrol cihazları, kumandalar....) İleride PLC eğitimi veren bir kurumda bile çalışabilirim. Bu işi sevdim. Öğrendiklerimi Blogda, Youtube'de paylaşıyorum. Bu yıl fabrikanın kurulu gücünü 4600 kVA'dan 5600 kVA'ya çıkarmak için yüksek Gerilim Projesini ve İç Tesisat Projesini  hazırlayarak tasdiklettim. ( 5600 kVA güç şu ana kadar hazırlayarak tasdiklettiğim en büyük güçtür. ) Benim için iyi bir deneyim oldu. Yıl içerisinde PLC eğitimi, Topraklama Eğitimi, İç Tesisat denetleme eğitimlerini aldım. Sağ olsunlar işletme sahipleri eğitimleri almamı sağladılar. Daha ne olsun. Yıl içerisinde 10 kğ verdim. Sağlığım yerinde. Benim için her şey güzel

2) Bu yılın en önemli olayı oğullarımız Bora ve Tayfun okullarını bitirdiler. Yolları açık olsun. Bora Milano Politeknikte Yüksek Lisansta. Tayfun Uluslararası Dil Sınavından iyi sonuç aldı. Önümüzdeki yıl büyük ihtimalle Hollanda'da Delft Üniversitesinde Yüksek Lisansta olacak. Meltem Balta Limanı Kemik Hastanesinde mutlu. Hanım mutlu, okulundan, arkadaşlarından memnun..... Daha ne olsun ağzımızın tadı yerinde, şükürler olsun.

3) En çok neyi isterdin keşke olsaydı diye sorarsanız İngilizce düzeyim iyi olsaydı. Belki ileride cep bilgisayarları veya cep telefonları bize bu kolaylığı sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder