6 Ocak 2020 Pazartesi

2019'da bitti....

2019'da BİTTİ....
Zaman koşuyor. Pazartesi, salı.... bir bakmışsın Cumartesi, Pazar, günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları kovalıyor. Çocuklarımız büyüdü. Kızımız Meltem IELTS sınavını da geçti. Bu yıl İngiltere'ye gidecek. Bora yüksek lisansı bitirmek üzere. Tayfun'un ikinci senesi....     Tüm gençlerimizin yolları açık olsun.
2019 çok iyi geçmedi. Ekonomik krizler, savaşlar, Avustralya'da dört aydır süren orman yangınları dünyamızı tehdit ediyor. Bizler şükürler olsun imkanlarımız ölçüsünde yaşadık, gezdik, çoluk çocuk sahibi olduk. Büyüttük, yetiştiler....
2019 benim için fena değildi. Öncü Salça'da çalışmaya devam ediyorum. Yeni projelerimiz oluyor. İşletmenizin Kurulu Gücünü 6200 KVA'ya çıkarıyoruz. Projemiz tasdiklendi. ( Bü güç belkide iş yaşamım boyunca onaylanmış en büyük projem olacak. ) S7-1200 PLC ile çalışmalara devam ediyorum. Kitap döküman karıştırıyorum, internette araştırıyorum. Uyguluyorum. amatörce bir şeyler yapıyorum. PLC ile uğraşmasam yapacak başka bir şeyler bulmam gerekir. Bu iyi şimdilik PLC yi seviyorum. Sağlığım fena değil, biraz kilo vermek istiyorum.
Bu yıl daha iyi gezmeliyiz diye düşünüyorum fakat 20 gün yıllık izin yetmiyor.
Tüm insanlığın sağlıklı ve mutlu yılları olsun, her kesin karnı doysun, gençler okusun, güzel şeyler üretsin......07.01.2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder