1 Ocak 2019 Salı

2018'in Muhasebesi

Bundan sonra her yılın Muhasebesini yapacağım. Günler çok hızlı geçiyor.
* 2018 de benim için en büyük süpriz Kızımız Meltem'in Milli Eğitim Bakanlığı Bursu ile Yurt dışında Yüksek Lisans ve Doktora eğitimi alacak olması. Dönüşte Çukurova Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde olacak. İyi bir Bilim İnsanı olarak çalışmalarda bulunması bizlerin en büyük mutluluğu olacak.....
* İkiz Oğullarımızdan Bora Milano'da, Tayfun Berlin'de Yüksek Lisans Eğitimlerine devam ediyorlar.
* Bu Yıl Şirketimizin TOSBİ'de bulunan PET Fabrikasının Kurulu gücünü 2000 KVA'dan 4000 KVA'ya çıkarmak için Proje hazırladım. Projemiz tasdiklendi. Malzemeler sipariş edildi. Montaja başlayacağız. ELTAŞ Marka Trafomuz geldi. Yenine konuldu. Kablomuz geldi. Panoyu bekliyoruz.
* Bu yıl Siemens S7 - 1200 PLC ile çalışmalara devam ettim. ( Anolog işlemler, PWM, PTO ) Motor Sürücüleri, Pnömatik ( FESTO Simülasyon ) çalışmalarına devam ettim. PLC de seri iletişim ( RS 232, RS 485 ) ilgimi çekmekte. PLC ile step motor kontrolü de ilgim arasında onlarla ilgili çalışmayı düşünüyorum.
* Sağlığım iyi. Bu yıl ERCP ile safra kanalı taş alınması ile ilgili tedavim oldu. İyiyim. Spora devam.....

3 yorum:

  1. Bize yol gösterici olduğunuz, vizyon sahibi olmayı öğrettiğiniz ve hep desteklediğiniz için çok teşekkürler babacığım.Bu başarılar sizin eseriniz...

    YanıtlaSil
  2. Yorum için teşekkürler. Annen ve ben sizlerden yana şanslıyız. Sağ olun var olun, yolunuz açık olsun. Sen ve kardeşlerin bizi aştınız. Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. good article, easy to understand
    keep the spirit to share information Learning PLC Free

    YanıtlaSil