15 Mayıs 2017 Pazartesi

Kuşlar Gibi Hafifim.....Rahatım. Huzurluyum. Mutluyum

Kuşlar Gibi Hafifim.....Rahatım. Huzurluyum. Mutluyum. 

Yaşamda elde edemeyeceğim şeyler peşinde koşmadım. İmkanlarımla yetinmesini, mutlu olmasını bildim. Sağlığım yerinde, rahatlıkla kilo verebiliyorum. Seksenden yetmiş ikiye düştüm. Uzun vade de belki 65 kğ mı test edebilirim. Fakat 70 kğ de iyi. Görüntünün ( göbek gitti.) ötesinde gece kesintisiz 3,5 - 4 saat uyuyabiliyorum. Daha önce şeker illeti 1,5 saat te bir WC için uyandırıyor, terletiyordu. Şükür o dert gitti gibi. Kilo ile birlikte hafif karaciyer yağlanması da gitti diye düşünüyorum. 2 ay sonra bir kan tahlili ve ultrason da göreceğiz......
Çocuklarım yetişti. Kızım Baltalimanı Kemik Hastanesinde Fizyoterapist. İşini, çevresini seviyor. Mutlu. Onun mutluluğu huzurumu mutluluğumu arttırıyor. İkiz oğullarımız bu yıl İTÜ'den mezun oluyorlar. Hem de ne mezun olmak. Tayfun belki de Fakülte birincisi olarak kep fırlatacak. O görüntülerin videosunu çekmek, blokta paylaşmak ne kadar mutluluk verici......
Bora da başarılı işini seviyor. O Koç ta Tıp puanı ile İnşaat Mühendisliğine girdi. Bir taşra üniversitesini çok zorlanarak 6 yılda bitiren biri olarak onların başarılarına gıpta ile bakıyorum. Anneleri her ne kadar zekalarını benden almışlar dese de önemli olan sonuç, belki de birazcık çorbada tuzumuz vardır herhalde.....
Daha ne isteyeyim hayattan. Her şey güzel. Hava, su, güneş, deniz, ağaçlar, çiçekler her şey güzel. Güzellikleri hissedebiliyorum, yaşıyorum.....

3 yorum:

  1. Merhaba babacığım,
    Biz çocukların olarak senin ve annemin mutluluğundan mutlu oluyoruz. Allah'a şükürler olsun hayatlarımızda herşey yolunda gidiyor. Sizlere layık çocuklar olmak için çabalıyoruz, umarım hakkınızı verebilmiș sizleri mutlu edebilmișizdir. Mutluluklar paylaştıkça güzel.
    Sevgiler,
    Saman kardeşler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sevgili babacım,
    Bugün 18 Haziran 2017, yani babalar günü. Bundan 23 sene önce 23 Haziran 1994'de Kars'ta Ümit bey tebrikler iki oğlunuz oldu dedikleri zaman neler düşünüyordun acaba? Ablamla birlikte 3 çocuk, bunlar nasıl büyüyecekler derken bak şimdi kocaman hayatımızı kazanacak bireyler olduk. Babalık sadece babalar gününde değil tabii bizim sana baba diye seslendiğimiz her gün. Bizi iyi çocuklar olarak yetiştirdiniz üzerimizde emeğiniz çok büyük hem annemin hem senin. Sen hep dersin ya biz birşey yapmadık bu çocuklar böyle oldu diye, belkide farkında olmadan birşeyler yapmışsınızdır. Bize sağladığınız güzel aile ortamı ve bizi kendi istediğiniz şekilde değil özgür bırakarak kişiliğimizin oturmasını sağladınız. Benim kendi adıma hiç unutmadığım olay ise, bilirsin ilkokul da okumayı sevmezdim ve hep heceleyerek okurdum. 3 yada 4 üncü sınıfta sen Muğladan işten gelirdin ve salonda oturuken bana yazılar okuturdun, sonra bir baktım ki okumayı iyice sökmüşüm. Farkında olmadan da olsa herkesin taktir ettiği çocuklar yetiştirdiniz. Size minnettarız. Babalar günün kutlu olsun, ikinizide çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan yanıtladım. Ama gitmemiş. Kuş gibi hafif olmam bundan işte. Mükemmel çocuklara sahip olabilmekten..... Allah herkese sizin gibi çocuklar nasip etsin.....
      Sizler bizleri aştınız. Allah yolunuzu açık etsin...

      Sil